Gold Clock

Saturday, December 11, 2010

KeL3tihaN MenjengaH diRiku TapI Aku H3py!!!




Assalammualaikum...
            fuh!! penat sgguh bdn aku ari ni...dok ngemas brg2 sbb nk blk umah...pehhh!!! pnt siot nk kna angkut brg...dr bwh bawak ke atas...giler pnt...dh la brg2 aku semuanya berat...hehehehe...pdn muka aku kn sape soh bwk byk2 brg...kn dh kena....hehehehe...slh sndiri..ganjaran...so...wat je la kn...mcm x sesuai je kn pic kat atas tu..hehehehe...aku main bubuh je...suka hati aku je....hahahaha...layannn....bdn aku mmg letih giler hari ni.....lma gak aku dok ngemas brg2 aku td...start kul 9pm ni bru je siap...fuhhh!!!msti korg blh bygkn byk mna brg aku bwak....hahahahha....

 muka blurrrr n penattttt

hahahaha....lawak je muka kn..aku ni sbnrnya dh ngntuk..nk tdo..tp tu la xde keje...tu psl aku tulis entry yg tah ape2 ni...hahahaha....emmm....dlm keletihan aku mngemas brg2 ni.....aku ttp happy sbb aku nk blk umah la...cuti...aku rindu giler kat fmily aku...x sbr nk jmpa diaorg....


 home sweet home!!!

aku rindu kat umah n fmily aku...bestnya dpt cuti..dh lma gak la x blk...sebulan...heheheh.....aku x ksh la wlupon aku letih.....yg penting aku dpt blk jmpa fmily tsayang....muah3.....emmm...hope pjalanan aku esok bjalan dgn lancar...amin...


ok la.....
aku nk tdo ngntuk ni ...
daaaaaaaa.....assalammualaikum..nite semua....

No comments:

Post a Comment