Friday, December 10, 2010

Happy tiM3....

Assalammualaikum.....
haiiii...emm this time i want to share my happiness....
hahahaha...aku hapy sgt2 abb exam aku dh abih...fuh!!! lega sgt..akhirnya perjuangan aku selesai juga...time to rest for a while......yaaahoooooooo.....hahahaha....

Aku akan get ready for next sem lak.... bersiap sedia tok sem dpn lak...ape2 pon aku nk rest dlu..emmm...aku dh x sbr nk blk umah ni...heheheeh....fmily aku msti dh tggu aku...

emm.....x lama lg aku akn blk umah..cuti sebulan pastu aku akn berperang blk dgn ilmu demi msa dpn aku....hepy giler exam aku dh abih....smpai kn aku ni stress gara2 exam...tu la sape soh aku stdy last mint....kn dh stress...hahahaha....pdn muka aku kn...ishhhh3....hope everything will be ok....:)

 Hahahha...muka keletihan n kepenatan.....

Setelah btungkus lumus dgn ilmu....ni la jd nya...xpe jnji aku dpt rest jap sblm mulakn yg baru...huhuhuhu....happy2 gak kn...jgn smpai lupa nk dtg U blk dh la....ngeeee....klu x t haru la...i dont know la what happen.....kui4...hope segala ape yg aku usaha kn akan mberikn hasl yg memuaskan aku...amin...
ok laa.....daaaaaaaa......see u soon...
mcm bosn lak entry aku kali ni...hahahaha...kata happy kn....
whatever laa....   
 

No comments:

Post a Comment