Gold Clock

Saturday, March 19, 2011

8 TaHuN......Satu tEmp0H yAng LamA..

Assalammualaikum...

Emm entry kali nih aku nk ckp psl phbungn yg dh aku jalin hampir 8 thun..huhuu..lama kot...setahun aku knl dia...pastu org kata bcnta la kn..kih3...hampit 5 thun aku bcnta ngn dia...tp lastnya xde jdh..kami pts..huhu...dh kat 2 thun gak la aku pts ngn dia...tp sejak kami pts nih...aku rsa dia makin dekat dgn aku...huuhuhu...bru ni aku lost cntact ngn dia...mmg x leh nk cntact langsung....1 hari tu aku teringt sgt2 kat si dia...mklum la bak kata org cnta ptama ssh nk lupakan..kan3....hehehe...tgok2 mlm tu dia cntct aku kat fb...aku hepy sgt2...sbb nya Allah mdgr suara hati ku...terima kasih YA ALLAH kerna KAU mdgr SUARA HATIKU dan memakbulkan doa ku supaya aku dpt cntct dia lg....amin...akhirnya semua dh tjwbkn..


Msti org pelik kn knpa la aku still leh bhubungan dgn dia kn....mklumla..kami dh bjnji yg wlupon kami dh pts kami ttp bkwn..alhmdulillah...kami dpt kota jnji kami tu dgn baik tnpa sebarang mslh setakat nih..alhmdulilah kerana ALLAH memudahkan urusan kami dlm bkawan kn....org msti ckp aku BODO kan sbb blh lg baik dgn dia..itu la kelebihan kami..alhmdulilah wlupun ssh kami ttp cuba yg tbaik wat kami...

Emm ok la..aku nk mkn..lapo..hehehe...aku xth nk tulis ape lg sbnrnya..ape2 pon doakn la hbngn kami ni bkekalan dan harp xde la org yg dngki ngn hbngn kami...mmg la ssh nk lupakn dia..tp dgn masa aku dpt belajar untuk terima dgn hati yg tbuka untuk menerima hakikat hbgn kami setakat KAWAN SAHAJA!!! x lbh dr tu..

OK la...tata...Assalammualaikum...
See U Soon....=)











Friday, March 4, 2011

KepeDihaN Hati!!!!

Assalammualaikum....
Dah lama aku x tulis blog aku nih...hehehe...agak lama gak la...mcm biasa la aku sbuk ngn stdy...eh yeke???ngee....tepuk dada tnya la selera nk mkn ape....hahahaha....oooyeeeeeeeaaaaaaaaahhhh aku nk merepek..hehehe...biasa la jiwa aku tgh kcau kn...ni la cara nk hiburkan hati sndiri...x menyakitkn hati pon....heheheheh.....emmm....knp la manusia ssh nk mhargai sesuatu yg berada d depn mata???bila dh hilng bru la nk terhegeh2 nk mencari....klu aku la..msa tu sorry tu say ssh aku nk terima diri dia lg dlm hdp aku melainkan Allah yang berkehendakkan aku kembali pd dia...itu semua Kehendak Allah so aku sebagai hambanya kena la REDHA dgn ujian dan dugaan dlm hdp aku....
emm klu tgok pic nih msti dh leh fhm kn...hehehe...=)



Tu la kepedihan yg aku alami..sgt skt rasanya..tp aku tabahkan gak hati aku nih...wlupon sukar aku harus kuat...aku xnk dia th aku lemah..yess!!! d akui kdng2 aku tlalu rindukn dia tp aku buang perasaan tu jauh2 sbb aku x nk lg ada perasaan mcm tu lg...hahaha..mcm kejam je bunyi nya tp itu la yg tbaik wat aku...klu dgn cara aku mbnci dia blh wat aku melupakan semua tu terpaksa la aku lakukan semua tu....emmmmm....sanggup kah aku nk lakukan???persoalan ni la yg blega2 kat lam pikiran aku...walau ape pon aku harus kuat...wlupon skt kecewa nih sgt2 menyakitkn hati aku...


tido la best..hehehe


Emm ape kena mengena la kan aku ltk pic tido ni ngn entry aku kali nih..hahaha....mcm x logik je kn...mcm xde kena mngena sgt2 kn...haaa....ce pikir ape kena mngena pic nih ngn entry aku kali nih....hahahaha..korg msti bjk kn...msti dpt teka kn....pd yg dpt teka tu mmg terer la kn....aku ltk pic nih sbb aku nk bila aku tido n bgn dr tido aku dpt lupa semua yg dh terjadi pd aku...supaya aku dpt lupakn kepdihan hati yg aku alami...ngn tido la yg leh membuat aku lupa pd semua tu...msa tdo je la kn msa bgn xde mkna nya nk lupa ingt lg ada...tp sekurg2 nya bila aku tdo aku x perlu ingt tu semua...right????


 
Yg penting aku kena happy...dunia belom berakhir bila kau putuskan aku...lalalalalalalaalalala.....hahahahahaahaha....sempat lg aku menyanyi kn....tp mmg betol pon dunia belom berakhir lg..tu semua dugaan Allah wat hambnya nih...so,aku kena REDHA dan PASRAH dgn ujian dan dugaan Allah ini pd aku....yup!!! aku kena happy..lets by gone,be by gone...ekkkk betol ke ape yg aku ckp tu...hahaha...sng ckp la yg dh lepas tu biarkanlah ia terjadi x perlu d keng lg...


Ok la..aku nk tdo..sgt2 ngntuk nih...hehehe...
tata....assalammualaikum...
see you soon...