Wednesday, December 8, 2010

kecuRangan Dan Penantian


Assalammualaikum....mlm ni aku nk bciter psl curg n penantian...ape yg aku nk tulis pon aku xth g...just ape yg kuar kat kpla otak aku saat ni aku akan tulis la...hope x bosn la ye.. 
Emm mlm ni aku nk ckp psl kecurangan dlm bcnta and whatever la...mula syg bkn main pd kita tp bila dh jmpa yg lain muka kita pon x nk pndng..ape kurgnya kita ni...ada ape yg blh menyebabkn dia jd begitu...sdngkn kita xth pon ape slh kita...emmm...ssh2...kdng2 si pkwe setia si awek yg curg...kdng2 si awek setia si pkwe lak curg..emmm...ssh nk described skrg ni..yg pntg skrg ni adalah hati msng2...aku xde niat nk tuju pd sape2 psl ni..hnya skdr luahan rsa hati aku yg selalu mdgr kish kwn2 aku....aku sndiri pon xth nk komen ape bila kwn2 aku bciter..aku hnya dpt ckp sbr aje...n kuat hdapi nya..ckp mmg sng dr mnggung nya...
penantian.....
Emmm penantian ni pon menyakitkn gak.... dlm dok setia mnunggu ni tiba2 d balas dgn kecurgn..haiiihhhhh x dpt d terima akal kot...x tercapai dek akal mu...cewahhhh...dh mcm lagu elyana lak kn...hahahaha...aku sje tulis ni sbb skrg ni kwn aku tgh luah kn perasaan sdh dia pd aku..huhhhh...geram gak aku bila dgr citer dia ni...menyakitkan hati...mcm2....ni la realiti khidupan zaman skrg ni..aku pon xth la..mampukah aku nk mharungi kehidupan yg semakin mcabar ni....mcm skrg ni la tmpt aku xde air...ssh btol nk wat keje...hahahahah...
aaikkk...psl lak aku msk bab ni lak...hahahaha..mcm sengal gak aku ni...
ishhh...ok la..xde ape lg aku nk tulis...emm...cuma pesanan aku ni...jgn la sesekali kita melukakan hati seseorg itu sbb nya ia akn tbalas balik pd kita suatu hari nanti...
ok.....see u soon...
assalammualaikum....aku hanya insan biasa....
hahahaha...whatever....

No comments:

Post a Comment