Gold Clock

Thursday, January 27, 2011

??????

Assalammualaikum.....
 
emmm...dh lma xdpt buka blog....biasalah bz skit stdy kn...hehehe...ye2 je aku nih stdy...hahaha..mmg aku stdy pon...emm..lately nih byk btol mslh yg menimpa aku...biasa la kn nama pon kehidupan yg penuh ngn pancaroba kn...kejap kita kat atas kejap kita kat bwh...kdng2 kita senang kdng2 kita susah....itu la nma nya kehidupan...ape la yg aku bebelkn nih...ngeee....Emmm...ada kah mdiamkan diri tu lbh baik dr bersuara???pd aku yesss....sbb bila kita ckp org x caya ape yg kita ckp tu...sng je bg aku...snyp je...biar dia lama2 dia sedar sndiri....itu pon klu nk sedar la....
Biasa lah....bkn semua org blh terima ape yg kita ckp....biasala manusia tu ego...ada pendirian masing2....bkn nk kata org kn..aku pon kdng2 ego gak....hahahah....x elok btol perangai kn...tp nk wat mcm mna kn...kdng2 pnt gak bila selalu mengalah tp org x pnh nk hargai....lastnya fed up....wat dont know je la....x luak pon klu ko ego pd tmpat nya....but jgn la tlalu tggi sgt ego tu..nanti ada lak org yg bnci kat kita....biasa lah x semua org nih suka kat kita kan....mcm mak aku selalu ckp pd aku " kak manusia ni rambut je sma hitam tapi hati lain2"....so....kat situ kita blh fikir kn dan nilaikn sendiri....kdng2 org yg rapat ngn kita tu yg suka tikam kita dr belakang....emm..tah la...
 
So...ni la rencah kehidupan dlm hidup kita...ada pahit manis masam dan masin nya kehidupan..baru la lengkap kehidupan kita tu....klu manis je x best lak....sntiasa sng xde psng surut dlm khdupan...depend la pd individu yg melalui liku2 kehidupan yg penuh mencabar nih....sma ada mampu @  x...klu x mampu mohon la pd yg Maha Esa agar DIA mengurangkan rasa itu....ok la....out la...ape yg aku bebel pon aku xth...just tulih ape yg aku rsa saat nih je...heheheh....daaa....smpai ketemu lg...
 
Assalammualaikum.....
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment