Saturday, January 1, 2011

SukA @ X sUka???


 Assalammualaikummm.....

hai pe kabar????hahahaha...sje je mlm ni nk bckp psl suka @ x suka???.....aku boring xde ape yg nk wat....ni yg aku terfikir.....emmm.......
aku xth la knp aku nk ckp psl ni mlm ni...mcm2 la...ni yg tkuar dr kpla otak aku ni so aku nk bciter skit la....lg pon ape yg aku ckp ni cuma pandangn aku je...lain2 org lain2 pndangn kn.....so ni pendapat aku k.....
suka @ x suka ni leh kita bgkn dlm pelbagai aspek...x kira la ape pon kn...ttg perasaan ke ttg hati ke???ekkkkk...hati n perasaan sma je kot....ngeee.....klu bab hati n perasaan ni ssh nk ckp kn...se2tgh org ni sng je nk luahkan ape yg dlm hati diaorg...se2tgh org xleh nk luahkn ape yg ada dlm hati diaorg..lain2 org lain sikapnya kn....klu bab perasaan ni....ssh kn bila kita suka org tu tp org tu x suka kita....ssh gak klu org tu suka kita tp kita x suka org tu....emmmmm....mcm mna????ssh kn...se2tgh org berfikir lbh baik kita terima org yg syg kita drpd kita tnggu org yg kita syg tu....tp sush kn nk bntuk hati tu untuk terima ape yg kita x suka tu...memakan msa yg lma...klu ia dpt d bntuk dgn baik..alhmdulillah...klu x dpt d bntuk???mcm mna????emmm...aku pon x pndai sgt bab hati n perasaan ni....cuma pd aku kita blh blja ia drpd pengalaman.....ambik pengajaran dr pengalaman....
Smpai sni je la aku nk ckp..dh xde idea.....hehehehe.....ni just pndngn aku aje....selebihnya terletak pd hati n fahaman se2org tu..mcm aku ckp awl2 td...lain2 org lain pndangn & pendapat kn....so...ni just my komen...nothing else....
okkk...daaaaaaaa.....
Assalammualaikum....daaa....nite....





















No comments:

Post a Comment