Monday, February 7, 2011

PeniPuaN!!!

Assalammualaikum...

emm...dh lama aku x buka blog kn...ni baru ada kesempatan...hari nih punya entry psl penipuan....aku geram btol la....ptt ke aku diamkn diri klu aku th ada org tipu aku???atau aku ptt bongkar kn penipuan dia??haihh...pusing2...klu nk bkawan ngn aku knp perlu menipu???xleh ke nk jujur ngn aku???aku lbh sng bila org jujur ngn aku....tu lbh baik pd aku...dr menipu aku.....eeeeeeee.....geram2....
haihhh...klu aku dpt org tu..aku nk wat mcm ni ke???dok blasah org...hahaha....xptt...mslh x kn setel klu dgn kekerasan kn....kecuali klu dh xde jln penyelesaian...tp nih...aku pon xth nk wat pe...aku mmg x suka org menipu aku...tp aku ni lak jns x smpai hati...wlupon org dh wat mcm2 kat aku...aku still lg blh snypkn diri...biarkn je org wat ape pon...aku x bls pon....baik betol aku kn bila org wat jht ngn aku,aku x bls....hahahaha....xleh blah puji diri sndiri...tp tu la aku...emmm...cuma jgn wat aku mrh..klu aku mrh....tggu la...mmg pedas t.... sabo je la...dugaan hdp aku nih...

mmg aku x suka org menipu aku...tp ada org ckp...mybe se2org tu menipu demi kebaikan....mybe pd aku...tp x kn selamanya nk hdp dlm pbohongn???perlu ke??lumrah kehidupan mmg mcm tu kn....aku ni pon manusia gak..kdng2 blh sabar...kdng2 x leh gak nk bsabar....manusia sntiasa melakukan kesilapan..tp kita blh belajar dr kesilapan tu kn...
Emmm..ukhwah mcm ni la yg aku mahu kn...ikhlas tnpa mharap kn ape2 balasan...xperlu menipu..insyallah klu dh mmg d takdirkn kita mjd kwn kita akn mjd kwn juga..dan ini juga kehendak-NYA...DIA knl kn aku dgn se2org nih dgn cara dia menipu aku...hmmm...aku kena redha dgn semua nih..ni la takdir hdp aku kn...

ok la..daa....aku dh xth k ckp pe...mybe ini la takdir yg ALLAH dh tetapkn untuk aku...so,aku kna terima...ok la..dr aku merapu melalut merepek lg pnjg baik aku out dlu..kang klu ikut kn hati yg panas ni....mahu aku terkuar kata2 yg kurg sdp d dgr...baik x pyh...menambah lg dosa aku nih...ngeee......

Assalammualaikum... =)

No comments:

Post a Comment