Tuesday, April 24, 2012

assalammualaikum...

haaiiii....emmm..xde pe pon nk tulis sbnrnya...huhuhuhu...

ni nk citer psl presentation...yela kena present dlm kels...mcm x biasa kn..hehehe...xde la klu time sekolah dlu setakat 20 30 org aje..ni dok kat U paling skit pon 50 60 org...

gelabah gak la...kena present kat dpn...msa tuh sgn keaddan aku yg x sht nya..demam...present kat dpn...microfon lak x leh pakai..so kena la kuat kn suara tuh..pd hal suara aku mmg kuat pon...hahaha..

haru tu aku x th la knp...aku asyik tersasul aje...dh jd bahan aku nih...kena ejek aje la aku..bengang gak la..tp nbila pk2 blk klakar pon ada...huhuh..

aku dh jd style dak skrg nih...bila ckp "saya" tu dh jd "shaya"...ss tu dh jd double...adoi...malu kot...diaorg x gelak la..tp senyum tuh ada la nmpk kn..byk sgt huruf s yg aku nk kna sebut...haa ambik ko sekali kena tang tu...dh mcm double aje bunyi nya...hahahah...

malu2...abih present tuh..member2 aku pon bahan dok gelak kan aku...hadoi...sabo aje la..but aku enjoy msa aku presnt tuh...blh bina keyakinan diri aku...hahaha

ok la..merapu aje..x best pon kn...aku x reti nk tulih ayat bunga2 nih...

assalammualaikum...=)

No comments:

Post a Comment