Gold Clock

Friday, March 4, 2011

KepeDihaN Hati!!!!

Assalammualaikum....
Dah lama aku x tulis blog aku nih...hehehe...agak lama gak la...mcm biasa la aku sbuk ngn stdy...eh yeke???ngee....tepuk dada tnya la selera nk mkn ape....hahahaha....oooyeeeeeeeaaaaaaaaahhhh aku nk merepek..hehehe...biasa la jiwa aku tgh kcau kn...ni la cara nk hiburkan hati sndiri...x menyakitkn hati pon....heheheheh.....emmm....knp la manusia ssh nk mhargai sesuatu yg berada d depn mata???bila dh hilng bru la nk terhegeh2 nk mencari....klu aku la..msa tu sorry tu say ssh aku nk terima diri dia lg dlm hdp aku melainkan Allah yang berkehendakkan aku kembali pd dia...itu semua Kehendak Allah so aku sebagai hambanya kena la REDHA dgn ujian dan dugaan dlm hdp aku....
emm klu tgok pic nih msti dh leh fhm kn...hehehe...=)



Tu la kepedihan yg aku alami..sgt skt rasanya..tp aku tabahkan gak hati aku nih...wlupon sukar aku harus kuat...aku xnk dia th aku lemah..yess!!! d akui kdng2 aku tlalu rindukn dia tp aku buang perasaan tu jauh2 sbb aku x nk lg ada perasaan mcm tu lg...hahaha..mcm kejam je bunyi nya tp itu la yg tbaik wat aku...klu dgn cara aku mbnci dia blh wat aku melupakan semua tu terpaksa la aku lakukan semua tu....emmmmm....sanggup kah aku nk lakukan???persoalan ni la yg blega2 kat lam pikiran aku...walau ape pon aku harus kuat...wlupon skt kecewa nih sgt2 menyakitkn hati aku...


tido la best..hehehe


Emm ape kena mengena la kan aku ltk pic tido ni ngn entry aku kali nih..hahaha....mcm x logik je kn...mcm xde kena mngena sgt2 kn...haaa....ce pikir ape kena mngena pic nih ngn entry aku kali nih....hahahaha..korg msti bjk kn...msti dpt teka kn....pd yg dpt teka tu mmg terer la kn....aku ltk pic nih sbb aku nk bila aku tido n bgn dr tido aku dpt lupa semua yg dh terjadi pd aku...supaya aku dpt lupakn kepdihan hati yg aku alami...ngn tido la yg leh membuat aku lupa pd semua tu...msa tdo je la kn msa bgn xde mkna nya nk lupa ingt lg ada...tp sekurg2 nya bila aku tdo aku x perlu ingt tu semua...right????


 
Yg penting aku kena happy...dunia belom berakhir bila kau putuskan aku...lalalalalalalaalalala.....hahahahahaahaha....sempat lg aku menyanyi kn....tp mmg betol pon dunia belom berakhir lg..tu semua dugaan Allah wat hambnya nih...so,aku kena REDHA dan PASRAH dgn ujian dan dugaan Allah ini pd aku....yup!!! aku kena happy..lets by gone,be by gone...ekkkk betol ke ape yg aku ckp tu...hahaha...sng ckp la yg dh lepas tu biarkanlah ia terjadi x perlu d keng lg...


Ok la..aku nk tdo..sgt2 ngntuk nih...hehehe...
tata....assalammualaikum...
see you soon...









No comments:

Post a Comment